Пакування товару

Результати пошуку

Послуги пакування товару в Україні

На перший погляд, пакування товару – це незначна деталь. Вона не впливає на швидкість доставки, не підвищує рівень продажів. Так вважають підприємці, які тільки почали усвідомлювати важливість логістики для підвищення якості обслуговування клієнтів і силу брендингу.

Втратити клієнтів дуже просто через неправильно упаковані товари. Наприклад, компанія обробляє замовлення на крихкий і дуже дорогий товар. Вантаж перевозили в контейнері, який не поглинав удари. Клієнт отримав пошкоджене замовлення, тому наступного разу він купить у іншої компанії.

Щоб підтримувати обслуговування клієнтів на високому рівні, підприємцю слід подбати про професійні послуги з упаковки, які захистять товар з будь-якими характеристиками.

Якщо ви не можете уникнути пошкоджень під час транспортування, зверніться до 3PL-операторів, щоб отримати послугу з упаковки.

WareTeka On-Demand

Ми допоможемо підібрати найкращого партнера для аутсорсингу пакування

Турбуєтесь про безпеку свого товару під час транспортування? Хочете, щоб ваш продукт купували більше?
Скористуйтесь послугами аутсорсингу пакування. Знайдемо накращого партнера за запитом

UKR POST GROUP PLUS

UKR POST GROUP PLUS

вул. Павловська, 26/41, офіс № 22, м. Київ, Україна, 02000
Твоя Логістика

Твоя Логістика

5 поверх, офісний центр Інкрістар, Сурикова 3, корпус 8Б, м. Київ, Україна, 03035
Tiger Logistic Link

Tiger Logistic Link

пр. Маршала Жукова 89-А, Одеса
NEOLIT LOGISTICS

NEOLIT LOGISTICS

пр. Гагаріна, 77, м. Дніпро
PAKLINE GROUP

PAKLINE GROUP

м. Дніпро
«Реал Капітал Буд»

«Реал Капітал Буд»

вул. Новопирогівська, 56, Голосіївський р-н, м. Київ

Функції пакування в логістиці

Традиційно, тара і упаковка в складській системі виконує 4 функції:

  • Захисну. Товар може пошкодитися під час перевезення або бути викрадений співробітниками під час обробки замовлення. Пакування допомагає уникнути цих проблем.
  • Транспортну. Допомагає оптимізувати простір транспортного засобу під час перевезення. Залежно від розмірів товару, підбирається упаковка або тара, яка одночасно забезпечує захист вантажу від ударів під час транспортування і не займе багато місця.
  • Інформаційну. Упаковка допомагає всім учасникам ланцюжка поставок розпізнавати вантаж, розповідає про основні характеристики товару, – габаритність, призначення, умови зберігання. На тару наносять штрих-коди, що допомагають відслідковувати продукцію під час операцій на складі.
  • Маркетингову. Численні дослідження підтверджують, що упаковка в бізнесі грає ключову роль. Дизайн безпосередньо впливає на вибір товару споживачем, – привертає увагу, формує перше враження, робить бренд впізнаваним.

Втратити клієнта через неправильне пакування товару дуже просто. Наприклад, компанія оформляє замовлення на крихкий і дуже дорогий предмет. Тара, в якій перевозили товар, не амортизувала удари. Клієнт отримав пошкоджене замовлення. Наступного разу, він купить в іншої компанії.

Щоб клієнтський сервіс залишався на високому рівні, підприємець повинен подбати про закупівлю складської упаковки, що захистить товар залежно від його характеристик.

Типи пакування

Сьогодні для транспортування товарів використовують жорсткі, напівжорсткі і м’які типи упаковок:

  • Жорстку упаковку виготовляють із пластику, металу, дерева. Вона використовується для транспортування продукції, чутливої ​​до умов перевезення. Наприклад, це можуть бути продукти харчування: м’ясо, молоко тощо
  • Напівжорстка – це тара з щільного картону, паперу. Вона добре амортизує удари, тому використовується для транспортування побутової техніки або крихких матеріалів (наприклад, посуду).
  • М’яка – це плівка або папір. Такий тип упаковки використовують для перевезення невеликих партій товарів, яким не потрібні особливі умови транспортування.

Передача пакування на аутсорсінг

Якщо уникнути пошкоджень під час транспортування не вдається, зверніться по допомогу 3PL-операторів. Вони надають послуги з аутсорсингу повного циклу логістики, починаючи від оформлення замовлення і закінчуючи безпечною доставкою вантажу споживачеві.

Логістичні провайдери включають послуги з пакування товарів в стандартний комплекс операцій.

Послуга пакування від 3PL-операторів допоможе бізнесу:

  • Збільшити обсяг закупівель від споживачів. Завдяки інформаційній функції упаковки, покупець дізнається про важливі особливості товару. Чим краще споживач ознайомлений з властивостями товару, тим частіше він купує.
  • Зробити товар презентабельним. У комплекс послуг деяких логістичних провайдерів входить передпродажна підготовка. Товар без вад з упаковкою, що  кидається в очі,  продається краще.
  • Підвищити впізнаваність бренду. Споживачі, які довіряють компанії, виберуть вашу продукцію серед багатьох інших.
  • Ідентифікувати товар. Маркування на упаковці допомагає транспортним компаніям і споживачам. Перевізник отримує інформацію, яка не дає вантажу загубитися в дорозі, а споживач – перелік основних властивостей товару.
  • Підібрати оптимальну тару. Товарна упаковка на складі підбирається з урахуванням габаритів і властивостей продукції. 3PL-оператори беруть відповідальність за збереження вантажу під час транспортування. Імовірність пошкодити вантаж зводиться до мінімуму.

Послугу пакування в Україні від логістичних провайдерів досить часто вибирають представники малого і середнього бізнесу, оскільки 3PL-оператори включають її в стандартні пакети обслуговування.

Шукаєте надійного партнера для пакування вашої продукції? WareTeka підібрала список логістичних компаній, які пропонують цю послугу.

Порівняння об'єктів
Немає інформації для порівняння