Оберіть надійного дистриб'ютора

Результати пошуку

Дистриб’ютор

Серед основних логістичних активностей, які допомагають компанії прийти до успіху, головна роль належить збуту. Розглядаючи цей процес, зупинимося на поняттях розподілу і дистрибуції.

 

WareTeka On-Demand

Ми допоможемо підібрати найкращого дистриб'ютора

Шукаєте торгового посередника?
Зверніться до нас і ми знайдемо найкращого партнера для збуту товарів для вашого бізнесу/під ваш запит

SAVSERVICE

SAVSERVICE

вул. М. Краснова, 27, м. Київ
ERC

ERC

вул. Марка Вовчка, 18А, м. Київ
Palma Group

Palma Group

Київське шосе, 8/1, м. Одеса
БаДМ

БаДМ

вул. Панікахи, 2, м. Дніпро, 49005
Пілснер-Україна

Пілснер-Україна

вул. Алма-Атинська, 12-а, м. Київ, 02092
Баядера Логістик

Баядера Логістик

вул.Дніпровська Набережна, 23В, м. Київ, Україна, 02081

Логістичні послуги дистриб’юторів

Як упакувати продукцію, за яким маршрутом відправити, чи потрібні посередники? Відповіді на ці питання знають наші експерти. Логістика розподілу здійснює управління матеріальними запасами між різними оптовими або роздрібними покупцями, розподіляє вантажі за місцями зберігання, планує процес реалізації товару, доставку і контроль за транспортуванням. Ці послуги призначені для кінцевих споживачів, підприємств роздрібної торгівлі і представників сфери обслуговування.

Завдання дистрибуції – розподіл товару, організація прийому і продажів товару від виробників. Дистриб’ютори в логістиці або розповсюджувачі є офіційними представниками компаній, які займаються збутом.

Дистриб’ютором, як проміжною ланкою в послідовності реалізації продукції від виробника до дилера, ритейлера і споживача, може бути фірма, яка здійснює оптову закупівлю (магазини, супермаркети) або підприємець, який здійснює закупівлю продукції у великих промислових виробників. Головна особливість полягає в наявності ексклюзивних прав на поширення продукту за обумовленою ціною.

При поширенні товарів масового споживання, потрібен великий штат співробітників і представництва з дилерською мережею. Генеральний дистриб’ютор займається продажем товару, використовуючи свої ресурси. Ексклюзивний дистриб’ютор продає продукт через офіційних дилерів і ритейлерів. Для того, щоб стати дистриб’ютором, необхідно укласти з компанією-виробником угоду і отримати відповідний сертифікат, який підтверджує право на офіційне представництво цієї продукції від імені виробника.

Альянс дистриб’ютора і виробника спрямований на стимулювання збуту і завоювання довіри у кінцевих споживачів. Маркетингові програми, спеціальні пропозиції, промоакції з урахуванням зростаючої ролі інтернет-технологій – невеликий перелік інструментів, які дають команді дистриб’ютора можливість управляти коефіцієнтами оборотності, ліквідності і показниками продажів. Отримуючи інформацію про динаміку продажів, дистриб’ютор спільно з виробником може коригувати асортиментну і цінову політику.

Необхідність в дистриб’юторів виникає, коли виробник знаходиться в іншій країні або регіоні. Тоді і з’являється компанія-посередник, яка бере на себе транспортні витрати. Прибуток дистриб’ютора утворюється за рахунок придбання товару зі знижкою виробника з подальшою реалізацією за повну вартість.

Кількість обов’язків дистриб’ютора залежить від характеру продукції, яку він реалізовує. Найголовніша мета – швидке постачання продукції на ринок. До обов’язків належать:

  • Маркетингове просування продукції;
  • Формування дистриб’юторської мережі і рішення транспортних завдань;
  • Контроль наявності товарних запасів, робота над поверненнями;
  • Складування, зберігання і вантажопереробка продукції;
  • Підписання угод, що стосуються майнових прав на партію товару;
  • Формування остаточної ціни за одиницю товару;
  • Моніторинг та інформаційна підтримка логістичних активностей в дистриб’юції.

Основні дистриб’ютори в Україні представлені у вкладці “логістичний партнер” на платформі WareTeka. Ми бачимо представництва “Баядера логістик”, Imperial Tobacco Ukraine, ASBIS Group, ELKO, Eastern Beverage Trading, БаДМ, Пілснер-Україна.

ELKO Group – один з найбільших дистриб’юторів ІТ-продукції, споживчої електроніки і комплексних рішень. Компанія “Баядера Логістик” спеціалізується на дистрибуції та просуванні елітних алкогольних напоїв. Масштабна мережа здійснює прямі поставки в 35 000 торгових точок країни.

Логістичний оператор 3PL змушений конкурувати з дистриб’ютором за ланцюжок поставок. Дистриб’ютор, володіючи професійними технологіями продажів і просування продуктів, може працювати на ринку 3PL послуг. Позитивні моменти роботи дистриб’ютора з елементами оператора – це наявність оптимізованих ланцюгів поставок, досвід прогнозування продажів і управління асортиментом. Це головні плюси дистриб’ютора, що виконує роль логістичного оператора.

Компанії-дистриб’ютори можуть запропонувати більш якісний сервіс і оперативну доставку для своїх клієнтів, на відміну від виробників. При виборі посередника необхідно оцінювати територію можливого збуту і якість його роботи. Продукція повинна бути доставлена ​​до кінцевого споживача в потрібний термін в необхідних обсягах.

Порівняння об'єктів
Немає інформації для порівняння