3PL-оператори в Україні

Результати пошуку

3PL-оператори в Україні

Послуги складської логістики

Повний контроль логістики на всіх етапах. 3PL-компанії платформи WareTeka готові взяти всі логістичні операції під свою відповідальність. Клієнти отримують замовлення точно в строк, а ви – бездоганну якість сервісу.

Транспортні провайдери пропонують оптимальні рішення для малого, середнього і великого бізнесу за адекватною ціною.

Нижче наведено список надійних 3PL операторів України, які є кращими в сфері складської логістики і якісно надають свої послуги протягом багатьох років.

WareTeka On-Demand

Ми допоможемо підібрати найкращого 3PL-оператора

Шукаєте логістичного провайдера?
Зверність до нас і ми знайдемо найкращого партнера для вашого бізнесу/під ваш запит

CAT Cargo Logistics Ukraine

CAT Cargo Logistics Ukraine

вул. Антонова, 1а, блок 2, секція 2, с. Чайки, Київська обл.
ТОВ «МОФ»

ТОВ «МОФ»

Київська обл, Києво-Святошинський р-н
PAKLINE GROUP

PAKLINE GROUP

м. Дніпро
Що таке третя сторона в логістиці?

Поняття “третя сторона в логістиці” походить з англійської мови, де Third Party Logistics (3PL) позначає ступінь залученості провайдера до логістичних процесів замовника. Так, 1PL означає повністю самостійну організацію компанією своєї логістики. Користуючись 2PL-підходом, компанія орендує склади, звертається до брокерів і перевізників, тобто частково делегує свою логістику. 3PL — передача всіх процесів сторонній компанії, тобто повний логістичний аутсорсинг. Він містить безліч операцій: зберігання, перевезення, пакування, маркування тощо.

Зазвичай, усі процеси передають одному підряднику. Він організовує зберігання, облік і обробку вантажу замовника, доставку товарів кінцевому споживачу, готує супровідну документацію. 3PL-логістика — це формат, в якому працює більшість логістичних операторів. Вони мають власну інфраструктуру, в тому числі й автопарк, залучають інші види транспорту у разі потреби і мають в штаті висококласних фахівців: юристів, брокерів, бухгалтерів. Таким чином, логістика третьої сторони дає можливості бізнесу передати свої процеси професіоналам і бути впевненим в якості послуг, що надаються.

Хто такий 3PL-оператор?

3PL-провайдер (або 3PL-оператор) — це логістична компанія, що відповідальна за аутсорсинг усіх або більшості логістичних операцій. На відміну від перевізників або кур’єрів, провайдер організовує комплекс послуг роботи з товаром. Зазвичай, це складське зберігання товару, управління запасами, експедирування вантажів, комплектація, пакування та доставка замовлень. Користуючись послугами логістичних провайдерів, бізнес отримує повністю закрите питання логістики і може зосередитися на більш важливих завданнях.

Якість сервісів 3PL-операторів гарантується. Логістичні підрядники мають грамотно побудовану інфраструктуру, співпрацюють з перевіреними кур’єрськими службами, використовують програмне забезпечення для точного обліку вантажів, що надходять на їх склад. Завдяки своєму досвіду та ресурсам вони організовують максимально ефективний ланцюг постачання. На кожному етапі провайдери готують супровідну і звітну документацію та відповідають за збереження вантажів. По суті, 3PL-оператор є посередником між постачальником і кінцевим споживачем.

Особливості роботи 3PL-компаній

Не кожна логістична компанія може називатися 3PL-оператором. Вона повинна відповідати певним критеріям. Серед співробітників 3PL-компанії обов’язково мають бути митні брокери, юристи, бухгалтери. Завдяки цим фахівцям вся необхідна документація буде оформлена належним чином і у замовника не виникне проблем під час перевірок з боку контролюючих органів.

Компанії, що займаються логістичним аутсорсингом, повинні мати інфраструктуру: транспортні засоби під різні типи вантажів, перевалкові склади для тимчасового зберігання під час перевантажень товарів і складські приміщення класів A+, A, B+, B для тривалого зберігання вантажів замовників і їх обробки. Інформаційні технології, такі як впровадження Warehouse Management System, сприяють ефективній роботі з товарами й знижують ймовірність помилки. Це важливо для 3PL-компаній, оскільки вони працюють з великою кількістю одиниць від різних замовників. Великим плюсом для провайдера стане досвід роботи з особливими категоріями товарів — крихкими, швидкопсувними, вибухонебезпечними та іншими.

Які послуги надають логістичні компанії України?

Співпраця з 3PL-провайдерами передбачає повну передачу процесів логістики іншій стороні. Залежно від потреб бізнесу, до переліку послуг аутсорсингу логістики можуть входити:

  • Надання складів відповідального зберігання. Це можливість розмістити вантаж для зберігання на певний термін на складі 3PL-провайдера без оренди приміщення. Замовник оплачує послугу тільки за фактом зберігання. Вартість залежить від складського простору, що займає товар. Логістична компанія відповідає за збереження вантажу на період зберігання і гарантує розміщення товару з урахуванням норм для кожної категорії продукції.
  • Організація доставлення замовлень для онлайн-ритейлерів (фулфілмент). Інтернет-магазину, зазвичай, невигідно будувати власну логістику, тому йому краще передати її логістичному провайдеру. Він організовує процес від моменту надходження замовлення до його доставлення споживачеві.
  • Наскрізне складування (крос-докінг). Це перевалка вантажів з одного транспортного засобу на інший без проміжного етапу довготривалого зберігання. Послуга користується попитом серед компаній, яким важлива швидкість отримання товару.
  • Пакування, фасування та маркування продукції (копакінг). Послуга допомагає збільшити впізнаваність бренду, ідентифікувати характеристики конкретного товару.

Це тільки основні послуги, що надають 3PL-провайдери. Крім них також існують сервіси швидкого потоку, митно-ліцензійного складу, комплексної логістики, VAS-послуги.

Яку інфраструктуру повинен мати у своєму розпорядженні 3PL-провайдер?

Логістична компанія має володіти розвиненою інфраструктурою. Лише в такому випадку вона може надавати своїм клієнтам якісні послуги.

При виборі 3PL-компанії замовник повинен звернути на наявність у провайдера таких об’єктів:

  • Складські приміщення. Бажано, це склади не нижче категорії “B”, що відповідають всім вимогам цього класу: бетонна або асфальтова підлога, висота стель — не нижче за 6 метрів, є всі необхідні комунікації, вентиляція, система пожежогасіння та охорони. Склади вищих класів дозволяють забезпечити оптимальні умови для зберігання різних вантажів.
  • Автопарк. У логістичного провайдера є різні види транспорту для перевезення товарів замовника. Зазвичай, це машини різного тоннажу, що можуть перевозити вантажі й підтримувати при цьому необхідну температуру для максимального збереження товарів.
  • Розвинена транспортна мережа. Оскільки послуги 3PL-оператора охоплюють також транспортування вантажу на значні відстані (в тому числі і міжнародні перевезення), важлива здатність провайдера організувати перевезення різними типами транспорту, домовлятися з іншими перевізниками та транспортними компаніями.
  • Наявність перевалкових пунктів. Щоб в проміжку, при перевантаженні з одного транспортного засобу на інший, вантаж замовника залишався в безпеці, провайдер повинен організувати приміщення для його тимчасового зберігання.
  • Використання IT-технологій. Це дозволить вести ефективний облік вантажів, мінімізувати кількість помилок при комплектації вантажів, обмінюватися інформацією про наявність товару з замовником.
Чому бізнесу варто передати завдання на аутсорсинг логістичній компанії (3PL)?

Аутсорсингова логістика дозволяє вирішити бізнесу чимало логістичних завдань. Крім того, що провайдер бере на себе організацію всього процесу логістики й гарантує високий рівень сервісу, він також несе відповідальність за вантаж замовника. У тому випадку, якщо товар був пошкоджений або втрачений з вини 3PL-оператора, він зобов’язаний компенсувати збитки.

Серед основних переваг передачі логістики на аутсорсинг можна виділити такі пункти:

  • Зниження витрат клієнта. Логістичний оператор має власні складські площі, або може орендувати їх з максимальною вигодою, він має досвід роботи з різними кур’єрськими компаніями, вантажно-розвантажувальне обладнання й автопарк. Замовнику не потрібно в усе це інвестувати, він може використовувати ресурси провайдера.
  • Збільшення продуктивності компанії. 3PL-провайдер гарантує якісне та швидке виконання завдань логістики навіть у високий сезон, оформлює всю необхідну документацію. Клієнти замовника отримують свої замовлення вчасно, що позитивно впливає на імідж компанії.
  • Розвиток бізнесу. Коли компанії не потрібно організовувати другорядні для неї процеси, вона може зосередитися на своїй основній діяльності, її просуванні, зростанні асортименту своїх послуг і продуктів і т.д. Завдяки досвіду 3PL-оператора вона може бути впевнена, що її логістичні завдання будуть вирішені найкращим чином.
3PL-оператори України: як вибрати надійного провайдера

Якщо компанія піклується про збереження вантажів та якість надання послуг, вона ставиться відповідально до вибору 3PL-компаній.

Ось декілька порад, що допоможуть підібрати надійного провайдера:

  • Довірте логістику одній компанії. Це значно скорочує кількість ланок в ланцюгу і спрощує управління всіма процесами.
  • 3PL-компанія повинна підтримувати якість клієнтського сервісу на високому рівні.
  • Вибирайте логістичного провайдера з великим переліком послуг. Коли компанія почне зростати, список вимог до 3PL-оператора збільшиться. Якщо провайдер забезпечує потреби бізнесу на будь-якому етапі, немає потреби часто шукати нових підрядників.
  • Віддайте перевагу логістичним операторам з гарним IT-потенціалом і електронним документообігом. Вартість послуг таких компаній вище, але в майбутньому вони окупаються шляхом низької ймовірності помилок в роботі.
  • Ознайомтесь з відгуками компаній, з якими співпрацював цей 3PL-оператор.
Топ 3PL-компаній України: провідні компанії у сфері складського аутсорсингу

У зв’язку з високими темпами зростання українського e-commerce, ринок 3PL-логістики постійно зростає. Сьогодні можна підібрати провайдера, що буде відповідати вимогам бізнесу на 100%. У ТОП 3PL-компаній України входять Raben Ukraine, FM Logistics, Meest Express, Denka Logistics та інші. Зазвичай, великі логістичні провайдери працюють не тільки на території України, а й за кордоном. Таким чином, компаніям, що хочуть розширитися або вже мають закордонних партнерів, має сенс звернутися саме до великих і популярних логістичних провайдерів.

Однак, розцінки великих гравців логістичного ринку також вищі. Невеликим компаніям є сенс звернути увагу на менш популярних 3PL-операторів. Вартість їхніх послуг буде нижче, а якість гарантується. Їм варто перш за все орієнтуватися не на розкрученість провайдера, а на потреби бізнесу. Якщо компанія не може знайти відповідний варіант, вона може залишити заявку на платформі WareTeka й отримати пропозиції від різних постачальників логістичних послуг.

Від чого залежать ціни на послуги 3PL-оператора?

Вартість послуг зі зберігання товарів залежить від типу бізнесу й обсягів продукції. Таким чином, ціна на складські послуги розраховується індивідуально згідно з параметрами:

  • Вага і габарити продукції. Транспортування великовагових вантажів до складського приміщення значно складніше, а зберігання негабаритної продукції вимагає грамотного планування місця на складі. Ці фактори впливають на кінцеву вартість складських послуг.
  • Необхідні умови для зберігання вантажу. Такі категорії товарів, як, наприклад, харчова або фармацевтична продукція, вимагають дотримання чітких температурних режимів під час зберігання, що впливає на вартість.
  • Тип складської послуги та кількість операцій. Логістичні компанії пропонують різні послуги — відповідальне зберігання, фулфілмент, крос-докінг, швидкий потік і т.д. Кожна з них тарифікується згідно з розцінками провайдера. Однак вартість послуги може змінитися в більшу або меншу сторону, якщо у замовника є чи немає потреби в окремих операціях всередині сервісу. Так, наприклад, він сам здійснює вантажно-розвантажувальні роботи й відповідно не сплачує за них.
  • Призначення складу. Якщо продукцію потрібно зберігати на складі з певним температурним режимом, вартість послуг вище.
  • Надання додаткових послуг. Замовник може потребувати сервіси крім основної послуги такі, як пакування, сортування продукції, стікерування, маркування і т.д. Як правило, провайдер йде назустріч клієнту і готовий надати їх за додаткову плату.
Пошук логістичного провайдера (3PL-оператора) на WareTeka

Якщо компанія вирішила передати на аутсорсинг свої складські процеси, їй варто вибрати відповідального 3PL-оператора. На логістичному ринку представлена ​​велика кількість пропозицій від різних компаній. Пошуки відповідного партнера з логістичного аутсорсингу можуть затягнутися, особливо, якщо мова йде про пошук підрядника в невеликих містах України. До того ж є ризик натрапити на несумлінного постачальника послуги. Щоб уникнути втрати часу і ризиків, варто звернутися до професіоналів.

Платформа WareTeka зібрала базу популярних 3PL-операторів України. На нашому сайті ви можете ознайомитися з інформацією про кожного з них, дізнатися більше про їх діяльність та послуги, що вони надають. Якщо вас зацікавив конкретний логістичний провайдер, заповніть форму “Зв’яжіться з нами” внизу сторінки з описом компанії.

Порівняння об'єктів
Немає інформації для порівняння