Складний пошук
Більше варіантів пошуку
ми знайшли 0 результати
Результати пошуку

“Це очевидний вибір для розвитку”, — WareTeka вийшла на ринок Польщі

“Це очевидний вибір для розвитку”, —  WareTeka вийшла на ринок Польщі

Логістичний стартап WareTeka вийшов за межі України й активно розвивається на ринку складської логістики Польщі. 
Команда платформи почала роботу над просуванням в іншу країну ще влітку 2020 року. Ми проводили дослідження, готували матеріали для демонстрації, знайомились з учасниками польского ринку. Отже, у вересні 2020 року WareTeka.pl було запущено в тестовому режимі. Протягом наступних місяців ми активно розширювали клієнтську базу й шукали партнерів. Тепер польська версія платформи працює на повну силу.

Чому WareTeka вирішила вийти на польський ринок

Потенціал складської нерухомості України величезний, а стрімке зростання електронної комерції дає ще більший поштовх для розвитку. Однак, розмір ринку все ще залишається на низькому рівні. Порівняймо: загальна кількість складських площ в Україні —  це близько 18 мільйонів квадратних метрів (склади класу А, В), Польщі —  більше 30 мільйонів квадратних метрів. Отже, польський ринок складської нерухомості більш розвинутий. Він відкриває нові можливості для розвитку платформи з пошуку складів WareTeka.

“Це очевидний вибір для розвитку”, —  WareTeka вийшла на ринок Польщі - 2

Інша причина —  це бажання зростати. Наша логістична платформа домоглася гарних результатів на ринку складської логістики України лише за 1 рік: зараз ми співпрацюємо з усіма ТОПовими логістичними операторами країни, зібрали велику базу складів. 

“Коли ми розвивалися, в якийсь момент зрозуміли, що вже знаємо всю логістичну галузь і всіх великих гравців ринку України. З іншого боку, великі логістичні провайдери вже знайомі з нами. Отже, вихід за межі внутрішнього ринку став очевидним вибором для подальшого розвитку. Ми детально проаналізували галузь логістики Польщі й отримали повну картину ситуації. Це стало відправним пунктом”

— прокоментував Head of Product WareTeka Олексій Мосьпан. 

Крім того, міжнародна експансія —  це частина стратегії розвитку платформи, що допоможе створити глобальний ландшафт складської логістики в основних європейських країнах. Ми плануємо підкорювати все більше нових ринків для того, щоби менеджер будь-якої країни зміг відвідати на платформу й підібрати партнера в регіоні, що цікавить його.

Про нас пишуть польські інформаційні видання

“Це очевидний вибір для розвитку”, —  WareTeka вийшла на ринок Польщі - 3

WareTeka розширює присутність у польському інформаційному просторі. Отже, платформа зацікавила видання MamStartup. 

24 листопада 2020 року на сайті видання з’явилася стаття “Українські стартапи виходять на польський ринок”. Тут ви можете детально прочитати про те, чому WareTeka вирішила просуватися на польський ринок складської логістики. 

MamStartup —  це велике польське видання, що спеціалізується на темах стартапів. Вони публікують інтерв’ю з перспективними командами, путівники, аналітику, свіжі новини.

Перші результати просування на ринку Польщі

Логістичний startup WareTeka почав експансію ще в вересні 2020 року. А зараз стрімко розвивається, —  допомагає клієнтам, укладає угоди з логістичними партнерами. 

“Це очевидний вибір для розвитку”, —  WareTeka вийшла на ринок Польщі - 4

Вже зараз користувачі WareTeka.pl можуть знайти склади в великих польських містах. Ми зібрали базу складських приміщень всіх класів. 

До того ж WareTeka дає можливість знайти партнера з логістики для співробітництва або вибрати складську послугу. Платформа співпрацює з фулфілмент-операторами (Altmaster Logistyka), 3PL-провайдерами (SUCCESS Logistics Group, Omega Pilzno, KMC-Services), брокерскими агентствами (Querco Property, Nieruchomosci Domino, A&A Holding). 

Ми працюємо над залученням нових партнерів і клієнтів.

Порівняння об'єктів
Немає інформації для порівняння